25 January 2010

dăruieşte-mi aripi. dăruieşte-mi cuvinte simple.

o dimineaţă.

în calorifer se auzeau pocnituri mici. acum nu mai ninge. mirosul de ceai mai pluteşte încă în cameră. tu dormi, cu fruntea ascunsă de gânduri. nu îţi văd chipul, aşa cum stai acum, cu mâinile care îmbrăţişează perna. nu mai e mult şi o să te trezeşti să îţi bei cafeaua.
chiar dacă e după-amiază, chiar dacă e luni.
în calorifer se auzeau pocnituri mici. mi-am sprijinit capul pe spatele tău. încet, ca să nu te trezesc. să fur din căldura corpului tău, moleşit de somn şi de vise. să fur din tine, atât cât mai pot.
te iubesc când dimineaţa ţi-s ochii pe jumătate deschişi, când lumina abia îndrăzneşte să îi atingă, când zâmbeşti, iar tu zâmbeşti tot timpul, când înserările sunt cele mai frumoase pentru că vin odată cu tine.
tu încă mai dormi.
chiar dacă e după-amiază, chiar dacă e luni.

1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare