23 June 2010

why blog?

tot despre tartine o sa va vorbesc. cand dai peste un blog bine construit, scris din inima si cu un tipar fix, e ca si cum ai citi o carte buna. asa am de gand sa fac cu La Tartine Gourmande. Nu pot decat sa ma bucur ca exista oameni atat de frumosi care decid sa impartaseasca si altora din pasiunile si talentul lor, precum si din bucuria cu care sarbatoresc cel mai mare dar: viata.

pentru mine inseamna inspiratie, asa cum mintea de ceai a insemnat acum cativa ani o noua pasiune: cea pentru ceai si pentru carturesti. cea pentru oamenii noi si intalnirile pe ninsoare sau ploaie.

asa ca din cauza asta imi iubesc blogul. nu sunt deloc o persoana organizata si mereu uit lucrurile de care imi promit ca o sa ma tin. dar poate ca toate au un timp al lor, iar eu n-ar trebui sa-i dau acele peste cap.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare