06 June 2010

maria

rochia ta roşie avea ceva din parfumul anilor '90. aproape că mirosea a ojă ieftină cumpărată de la Eleganturi, din aceea care-ţi sărea imediat de pe unghii. îţi întindeai palmele în aer, delicat, încet, şi aşteptai să se usuce. mă rugai să-ţi întorc filele cărţii în timp ce tu aşteptai. părul tău proaspăt spălat mirosea puternic a şampon. mă afundam în el chiar dacă mirosul acela de trandafiri nu-mi plăcea. erai tu, cu părul tău proaspăt spălat.

mă-ntreb ce s-a întâmplat acum cu rochia aceea. doamne, din ce material era, nu-mi amintesc. nu-mi amintesc decât felul în care se simţea atunci când o atingeam. atunci când te atingeam. era un material rece, întotdeauna rece. oare cum se numea? nu-mi amintesc, nu-mi mai amintesc decât mirosul de ojă, de acetonă şi de şampon de trandafiri.

anii '90, asta ştiu clar. insuportabilă descriere a anilor '90. şi-mi lăcrimează ochii şi mi-e ciudă pe mine că plâng. e prea dureroasă trecerea timpului ca să o pot povesti astăzi fără să mă înec în rânduri. imposibilă descriere a timpurilor trecute. netrebnic povestitor.

2 comments:

  1. Era doar din acel material pe care, acum doar ni-l putem aminti cu placere...

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare