01 June 2010

dati-mi gandurile voastre toate

si-o sa fiu fericita. dati-mi o casa cu ferestre mari si-o sa fiu fericita. dati-mi o ceainarie cu carti vechi si ceai verde si-o sa fiu fericita. dati-mi un drum cu castani infloriti si-o sa fiu fericita. dati-mi oameni sinceri si iubitori si-o sa fiu fericita. dati-mi teancuri de carti si imbratisari si-o sa fiu fericita. dati-mi ore de povesti si jazz si-o sa fiu fericita. dati-mi caldura si bucuria voastra si-o sa fiu fericita. dati-mi timp sa citesc la nesfarsit si-o sa fiu fericita. dati-mi timp sa iubesc la nesfarsit si-o sa fiu fericita.

7 comments:

  1. smile back at you, silvi.
    @Cine sunt eu?!: So happy you like it! :)

    ReplyDelete
  2. putin talent ti-ar mai trebui, dar asta n-are cine sa ti-l dea

    parerea mea

    k

    ReplyDelete
  3. parerea ta de critic literar, de bloguri sau de "scriitor"? nu citi, nu intra pe blog, nu vreau sa-ti agresez retina in vreun fel. eu nu intru pe blogul tau, nu vreau sa-mi spun parerea despre el sau despre cum scrii. as aprecia daca ai face la fel. cei care intra aici nu vin sa critice, vin pentru ca uneori gasesc raspunsuri sau se identifica poate cu unele lucruri. multumesc anticipat. toate cele bune!

    ReplyDelete
  4. e ca si cum intri la cineva in casa si ii spui: "vai, dar ce tablouri uratele ai pe pereti!" :) dar omul le are la el in casa, nu a venit sa incerce sa te convinga sa iti decorezi si tu casa la fel. stupida analogie, but it makes sense.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare