20 June 2010

e duminică, dar îmi imaginez că e vineri

şi că sfârşitul de săptămână e abia la început. şi cum m-am trezit eu pe la 1 (shhh) cu gânduri clare de lenevie, mi-am propus să trec pe modulul desene animate vechi. două boluri de cereale mai târziu, mi-am dat seama că se făcuse deja 3, iar eu trebuia să pun la cuptor the ultimate chocolate chip cookies. până să ajung efectiv în bucătărie, aflu că sesiunea de examene nu s-a încheiat, deşi de două săptămâni noi am simţit că suntem deja în vacanţă. aşa că m-am apucat să scriu ceva, deşi cerinţele testului trimis prin e-mail nu-mi erau clare nici mie, nici persoanei care mă anunţase că I've got mail. am lăsat deci lucrarea făcută doar pe jumătate, şi-am dat fuga în bucătărie să mai povestesc cu noul chiriaş care lenevea sub masă, nedorind să ia parte la conversaţie. am zâmbit înţelegător şi am scos aluatul din frigider (a stat la rece aproximativ 28 de ore, how's that for fancy cooking! :p). după ce am dat forma cât de cât rotundă, am pus tava în cuptor şi-am venit repede până aici să-mi răsfoiesc blogul preferat (nu, nu al meu). mai urmează apoi pe înserat şi, cel mai probabil, după ce voi fi făcut cinci tăvi de cookies (aluatul e suficient cât pentru toţi cetăţenii în cazul în care intrăm în faliment), o întâlnire la cărtureşti via Aitch.

later edit: although now I should be posting the proud results of my work, once put in the oven, the dough began melting. and melting. and melting. no sign of going up, only spreading. now, could this be a sign that I should not brag about a new recipe until I try it? although I made macaroons until they turned out to be fine, I no longer have the nerves to try and cook some more because there seems to be something wrong with the dough I made and the only thing I cooked today in the kitchen is myself. :)


1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare