30 September 2010

cum-necum

cum-necum ne-am dus aseara la mtr. cum-necum am primit cate o bucatica dintr-o camasa care a fost, candva, a lui gellu naum. cum-necum am ascultat-o pe ada milea cantand. cum-necum cu totii il priveam, din cand in cand, pe iulian tanase plimbandu-si fetita printre oameni si poezii. cum-necum l-am ascultat pe mitos micleusanu in timp ce construia pe scena o piesa de teatru.

mi-au lipsit evenimentele la care descoperi oameni si nume noi. mi-a lipsit sa stiu ca stiu, mi-a lipsit sa stiu ca pot mai mult.

zenobia e ca o poveste care se desfasoara chiar langa tine. si afli, mai tarziu, atunci cand incepe sa scrie, cum a vazut lumea in aripi de fluture, tentaculecarceidevitadevie si gene ale nimanui. iar tu, in tot acest timp, vazusesi mult prea putin.

1 comment:

  1. si cum o sa zic iar ca sunteti atat de norocosi avand ocazia sa cunoasteti oameni... care completeaza cate putin sufletul.
    un pic si-un pic.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare