06 September 2010

în sfârşit, o durere de cap

e o punte între noi, zulufel.
degeaba ne luptăm,
încercănaţi,
s-o traversăm.

sa fi impartit macar niste amintiri, sa ne fi injumatatit bucuriile. mi-a fost frica, mi-e frica si acum. dar poate stii cum e cand nu vrei decat sa faci parte din viata cuiva, chiar daca o sa fii un fel de suport de umbrele, dar sa fii acolo si sa te bucuri ori de cate ori incepe sa ploua.

imi adun lucrurile, verific totul in urma. n-am uitat nimic, trec in fuga pe-acasa, nici macar o ora, si plec iar. nu cumva imi petrec intr-un suflet intreaga viata?

nu ma intristez, sunt doar nelamuriri si mici dorinte.

2 comments:

  1. sa fi impartit macar niste amintiri, sa ne fi injumatatit bucuriile. mi-a fost frica, mi-e frica si acum. dar poate stii cum e cand nu vrei decat sa faci parte din viata cuiva, chiar daca o sa fii un fel de suport de umbrele, dar sa fii acolo si sa te bucuri ori de cate ori incepe sa ploua.
    supeerb 8->

    macar....

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare