08 September 2010

lucruri pe care

1. as fi 62,3% fericita daca nu as avea peretii portocalii.
2. as fi 74,8% fericita daca proprietarul ne-ar da voie sa vopsim peretii.
3. de trei zile sunt blonda.
4. stiu sa tricotez.
5. azi am baut un late machiatto, un ceai verde, doua cafele simple si un cappucino, am mancat un cheesecake si doua sandvisuri cu humus si ardei copt doar pentru ca baiatul de la snack attack este foarte simpatic.
6. imi traiesc mare parte din zi scriind si, din fericire, primesc si bani pentru asta.
7. aseara pe la zece fara ceva era cat pe ce sa cumpar lenjerie neagra de pat, dar poate tie nu-ti place asa ca am cumparat una cu dungi rosii desi mie nu-mi place rosul.
8. nu-mi (mai) bat capul cu oamenii (in afara de tine), sa ma sune ei.
9. tenisii cu care m-am incaltat azi au talpile crapate.
10. toti tenisii mei au talpile crapate.
11. mi-am amintit ca am totusi o pereche de tenisi impecabili.
lucruri pe care as putea sa le insir la nesfarsit. voi?

5 comments:

  1. toti tenesii mei au talpa crapata. toti, toti, toti.

    ReplyDelete
  2. si cei care nu au acum talpa crapata, o vor avea in curand. cred ca destinul tuturor tenisilor din lume este sa aiba talpile crapate, altfel sunt doar niste tenisi si ar parea ai nimanui.

    ReplyDelete
  3. da, si eu mai cred ca tenisii sunt prin definitie (macar putin) murdari :)). ai mei cel putin sunt curati 5 min pana ies din casa, apoi pedalele mi-i stampileaza instant. deh :D

    ReplyDelete
  4. hm, si eu vroiam sa subscriu la tenisi cu talpa crapata.
    umblu ca un copil a nimanui cu tenisii negri rupti de 2 saptamani.
    but it feels so good!
    as fi 100% fericita in camera mea daca peretii si mobila ar fi 3 albi si unul cu imprimeu vintage negru in loc de roz si bleu.
    as fi putin mai linistita-n viata daca mi-as trai zilele in alt loc.

    ar trebui sa avem dreptul (din oficiu) la liniste interioara daca de iubire n-avem parte.

    but always something has to be unfair, right?

    ReplyDelete
  5. daca peretii de care imi vorbesti sunt la tine acasa, nimic nu te impiedica sa ii faci asa cum vrei tu (eu am zugravit singura o camera intreaga, doar ca aici nu ne dau voie proprietarii). cat despre ceva-ul acela care "always has to be unfair", nu cred ca ceva trebuie sa fie in mod obligatoriu "unfair", mai ales ca e mai usor sa facem lucrurile acestea sa dispara atunci cand nu ni se par corecte. e greu doar sa evitam lucrurile negative care nu tin de noi. dar chiar si acelea, most of them, tin tot de noi.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare