15 September 2010

my blog is in pajamas all the time. dor si drag.

sa-mi fac bagajele, timid, si sa plec, la fel de timid. sa uit totusi ceva la tine ca sa gasesc candva, cand ma voi fi schimbat indeajuns de mult, un motiv ca sa ma intorc.

sa ma mut intr-un apartament pe burggasse, oricare, sau unul in paris unde nu cunosc inca strazile, sau unul in londra unde nu cunosc inca strazile, sau unul in lisabona unde nu cunosc inca strazile. sa ma mut oriunde ca sa-mi dau seama cine sunt. ca sa ma pot intoarce intr-o zi la tine si sa-ti pot spune ca acum pot iubi, ca acum stiu cine sunt.

sa am din nou timpul meu, cu cartile mele, cu ceaiul meu, cu desenele mele, cu nimicurile mele, cu fularele tricotate intinse peste tot, cu intalnirile cu batai crescute de inima. sa am din nou rochiile mele, sa am din nou ochii caprui, nu culoarea asta care nu mi-a spus niciodata nimic, sa am din nou dor si drag. sa am din nou toate dorintele mele, sa am din nou aspiratii, sperante, schimbari.

stiu pe cineva care m-ar contrazice, mi-ar spune ca le am pe toate, ca asta sunt eu acum, ca toate lucrurile insirate sunt prezente zi de zi in viata mea doar ca eu nu le mai vad la fel. si mai stiu ca s-ar putea sa aiba dreptate, iar mie sa imi fie doar frica sa recunosc ca asta sunt eu, ca lucrurile astea sunt taiate de pe lista, ca sunt toate parte din mine, si sa-mi fie doar frica sa fac cu adevarat o schimbare.

si mai stiu pe cineva care mi-ar da si mai mare dreptate: pe mine.

sa-mi fac bagajele si sa plec. dar unde?

7 comments:

  1. Mi-a adus aminte postul de Mecanica Inimii...
    Treptat, vad ca devin fan al blogului tau... Mersi pt. toate randurile speciale pe care le scrii :)

    ReplyDelete
  2. multumesc. :) nu am citit Mecanica Inimii, o recomanzi?

    ReplyDelete
  3. uitat-te pe the book club..si o sa gasesti recenzii. e o poveste de dragoste destul de "agitata', copilaroasa si trista...

    mie mi-au placutt epitetele.
    imi place postarea..imi place sufletuul tau romantic...si veritabil...:)

    ReplyDelete
  4. ...cu cea mai mare frenezie :)
    M-a uimit cum poate scrie cineva, e chiar ca o scurta poveste fermecata :)

    ReplyDelete
  5. Asta as vrea si eu sa stiu, unde? Deseori ma gandesc sa plec undeva, unde nu ma cunoaste nimeni, unde nu cunosc pe nimeni si nimic, undea unde sa ma regasesc, sau reinventez, sau ceva.. Iar apoi sa ma intorc schimbata, sa-l impresionez, sa-l fac sa-si aminteasca de mine, sa-l fac sa simta ce poate nu a simtit atunci.. dar cum si unde sa plec? Cica nu putem sa fugim, pentru ca n-ar fi normal.. dar eu tot vreau..

    ReplyDelete
  6. of, mi-e dor de Mecanica Inimii.
    pe nerasuflate!

    ReplyDelete
  7. oh, two readers already, I will read it too!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare