09 September 2010

I was old today



uneori oboseşti să te mai întâlneşti cu aceiaşi oameni doar din cauză că te vei auzi spunând aceleaşi lucruri de care încerci cu disperare să uiţi. I felt old and odd today. and tired.

photo: self.

am I insane? Of course I am. Just not enough.

ne hranim cu firimituri. e o certitudine. it's a fact, cum spun englezii. ma intreb doar daca toti ne hranim cu ele sau doar unii dintre noi, astia mai nefericiti.
eu ma hranesc cu firimiturile pe care mi le arunci tu. un zambet, cateva cuvinte. privirile ti le prind mai greu din cauza ca nu mai am curaj sa te privesc. ma vad ca-n oglinda in povestile altor oameni care se hranesc cu ramasite, la fel ca si mine. un fel de "piscotari" ajunsi prea tarziu la vernisaj.

ma bucur de ziua asta de noiembrie la inceput de septembrie. asa arat si eu inauntru, de-asta-mi place. am in mine nori, usi trantite de la curent, ferestre prin care suiera vantul, frici si frig. sunt plina de noiembrie, nu de iubire.

o sa fug putin, merg pana la banca sa cer un extras de cont. sa fii cuminte.

4 comments:

  1. Anonymous00:28

    uneori sa fii obosit e bine. uneori spui stop! si incepi un nou capitol, din cauza ca esti obosit de cel anterior.

    ReplyDelete
  2. asa e, dar uneori parca nici puterea de a incepe un nou capitol nu o mai ai asa ca ramai acolo, afundat in vechile nemultumiri.

    ReplyDelete
  3. no, apai nemultumirile tre' sa fie noi(asa in ton cu noul look- great!great! btw :D), gata cu alea vechi.

    ReplyDelete
  4. Anonymous12:14

    dar si cand iesi din ele!!

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare