17 July 2013

de facut


Marsha Zakurnaeva by Bigs Vatcharasith for Numéro Thailand


muncesc. zi de zi. dorm cam 6 ore pe noapte si-mi propun sa dorm mai mult, dar sa lucrez si mai mult. sa-mi organizez si mai bine timpul. ma trezesc in fiecare dimineata la ora 6. mi-ar placea sa ma trezesc la 7, dar nu ma plang. am inceput un proiect editorial nou la locul de munca. in rest, cu WOLF 25, am reusit sa ma mut intr-un loc minunat in care ne vom construi atelierul si showroomul. Noi, pentru ca dupa un an in care am continuat sa cred in wolf, inca un designer s-a alaturat brandului. Si nu stiu cum sa fiu mai recunoscatoare. Am privit in urma si mi-am spus ca asta e, ca asta s-a intamplat datorita faptului ca in tot acest timp in care am continuat sa cred, sa sper, sa indraznesc si sa duc lucrurile mai departe, chiar daca intr-un ritm mai lent, nu mi-a trecut nicio secunda prin cap sa renunt. nu proiectul in sine m-a facut un om mai bun, ci pasiunea cu care am facut totul. si stiu ca mai departe va trebui sa inmultesc totul cu zece pentru ca se poate si trebuie ca totul sa se intample de zece ori mai bine, iar eforturile noastre sa fie de zece ori mai mari. acum invat sa lucrez in echipa. si, de multe ori, rasuflu usurata si multumesc in gand. e bine sa stii ca langa tine mai e un om care crede in acelasi lucru.


recent, am ajuns la o alta concluzie. si sper sa mi-o pot pastra. cred ca si anul acesta am invatat multe si ma bucur ca trag acum niste concluzii pe care inainte nu le vedeam. am reusit sa ma tin de niste lucruri la care inainte renuntam usor. dar spunandu-mi ca e mai bine sa fac putinul ala decat sa nu-l fac, nici eu nu stiu cand pasii aia mici au devenit mai mari.
si mai stiu ca lucrurile puteau sa mearga si altfel, putea sa fie rau, sa ne fie tare greu. dar au mers intr-un fel care a permis un inceput bun. iar eu am crezut continuu in tot. si cred in continuare. si stiu ca vor fi si momente grele, momente obositoare. poate au si fost si nu mi le mai amintesc. dar stiu ca, de multa vreme, nu mai fac nimic in joaca. nimic doar ca imi umplu timpul. si sunt recunoscatoare ca acum stiu ce fac, ce vreau, la ce visez.
hm, traiesc un vis acum totusi. un vis-realitate. imi traiesc un vis pe care l-am transformat in realitate.
nimic mai frumos.
si daca are cineva nevoie de doze de incredere, am eu destule.

2 comments:

  1. "Succesul este cel mai bun orator", spunea candva un mare strateg al omenirii.
    Mult spor in tot ceea ce-ti propui !

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare