05 July 2013

did you forget I'm sometimes as cold as a stone?

poate nu-mi explic unele reactii. poate nu-mi controlez prea bine sau deloc unele stari sau emotii. dar un lucru stiu sigur: ca definitiv, atunci cand imi dau seama ca ceva trebuie sa se termine, inseamna cu adevarat definitiv. si-atunci apare calmul, atunci mai vezi doar supararea celuilalt. le las pe toate sa se loveasca de mine acum, ca de un perete. in inima nu mai intra nimic, e mare, dar cand scoti pe cineva de-acolo, nu ai cum sa-l mai pui la loc.

deci poti sa-mi spui orice.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare