29 July 2013

Jurnalul lui Mihail Sebastian si Bach


"Marti, 12 februarie 1935

10 seara

Radioul e deschis la Praga. Am ascultat un concert in G-dur de J. S. Bach, pentru trompeta, oboi, cembal si orchestra. Urmeaza, dupa pauza, un concert in sol minor pentru pian si orchestra de acelasi.
Sunt in plin Bach. Aseara, in timp ce ii scriam o lunga scrisoare lui Poldy, ascultam de la Lyon - pentru prima oara prins extrem de clar - al patrulea concert brandenburghez. Pe urma un concert pentru pian si orchestra de Mozart.

Am fost la doctor pentru ochi. Mi-a recomandat ochelari si i-am si pus. Ma schimba destul si ma fac urat. "


Asa incepe Jurnalul lui Mihail Sebastian. Unul dintre principalele conflicte e anuntat imediat dupa. Intr-o sinceritate apasatoare. Pentru curiosi si amatori, jurnalul poate fi citit integral aici. Eu l-am reinceput astazi, dupa ce acum cateva saptamani mi-am intrerupt lectura.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare