19 July 2013

scutur ramasite

Ana Alexe - ANATOMIES

mi-e drag de prietenii noi. noi de aproape un an si jumatate. mi-e drag de ei si imi dau seama cate invat si cum ma schimba in bine. asta in vreme ce eu inca mai scutur ramasite ale omului in care ma transformasem fara sa-mi dau seama. e cat se poate de adevarat: spune-mi cu cine te-nsotesti ca sa-ti spun cine esti. vorbele din batrani sunt cele mai intelepte si ar trebui sa fie suficiente ca sa ducem o viata ceva mai organizata, cat de cat mai echilibrata.

nimic mai frumos decat sa te implici in munca, in proiecte de care esti pasionat. nimic mai frumos decat sa te intalnesti cu ei la cine sau la un simplu pahar de vin alb si sa vorbesti de bine. iar eu scutur ramasite cand ma incrunt ori de cate ori imi dau seama ca trebuie sa pomenesc un om cu care nu impart aceleasi valori. fiindca tot in acest ultim an excelent, am exersat arta de a spune oamenilor ca sunt minunati, ca merita tot ce e mai bun si ca au puterea de a-si indeplini dorintele. iar eu, la randul meu, am invatat de la un om care a avut incredere in mine, mi-a spus ca merit ce-i mai bun si ca am puterea de a-mi indeplini visele. l-am ascultat, iar azi continui sa imi construiesc visul-realitate.

in concluzie, aveti grija cu ce ganduri si opinii va hraniti. chiar suntem ceea ce mancam.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare