26 July 2013

stay strong

foto



pe tine ce te inspira? pe mine ma inspira oamenii si sfaturile bune, auzite, primite sau citite. le primesc si ma hotarasc destul de repede daca le aplic sau nu. de mine ascult poate cel mai putin (a nu se intelege ca ascult de altii). dar ascult de mine nu atat de mult pe cat mi-as dori. am o lista mare cu ce imi doresc pentru mine. lucruri simple, dar pentru care trebuie sa am parte de multe dezvaturi. si e cale grea pana acolo, dar nu renunt.

aseara am mancat inghetata de vreo trei feluri si bomboane care mi-au urcat instantaneu glicemia pana in tavan. m-am plans lui alex de o mica durere de cap, dar atat fiindca astazi mi-am dat seama ca am construit inca o amintire frumoasa, mancand amandoi inghetata de la agapitos si infulecand mai apoi o jumatate de cannelloni cu vanilie.

dar e nevoie de echilibrul ala, cel pe care nu l-am atins inca, cel pe care il caut si de care am parte doar atunci cand programul meu e organizat cat mai strict. acelea sunt si perioadele in care fac tot ce imi propun. si nu e usor, implica renuntare la multe lucruri, la lucruri pe care le iei doar pentru ca sunt acolo, cand am putea sa traim mult mai simplu si sa ne bucuram de mult mai mult.

sa nu renuntati asa cum nici eu nu renunt. sa nu renuntati daca aveti un vis, chiar daca simtiti ca uneori va zadarniciti singuri eforturile, chiar daca uneori nu va intelegeti cu voi si nu primiti raspunsuri la intrebari pe care le rostiti numai in gand.

sa nu renuntati fiindca veti ajunge acolo, insa trebuie sa continuati sa mergeti.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare