09 November 2010

be proud of me because I am proud of myself

weheartit.com
Dimineaţa a început mai târziu, la 8 în loc de 6.30, ca un semn că gata, asta a fost, mai departe nu mai poţi merge, ci doar în altă direcţie. Somnul e întotdeauna cel mai bun sfetnic, doar că de data aceasta somnul nu a fost decât un factor care m-a făcut să întârzii la muncă.

Încerc să îmi fac ordine în minte şi nu reuşesc. E şi ăsta un factor. Plus lipsa timpului pentru mâncat sănătos. Un stress permanent care mă face arţăgoasă, care îmi strică relaţiile cu cei din jur încet-încet. Doar eu văd asta însă deocamdată. Totul, de fapt, mă face nefericită. Şi atunci, când ştii că poţi folosi cu încredere un cuvânt care în urechile altora va suna prea puternic, trebuie să schimbi contextul care te transformă într-un om care nu îţi place.

Nu mai am încredere în mine, dar ştiu că va trebui să o regăsesc. Să iau lucrurile bune din tot ceea ce se schimbă acum. Şi pe lângă toate astea, n-ar strica puţină iubire.

and yes, I can handle Tuesday.

2 comments:

  1. you'll be fine, believe that :)

    ReplyDelete
  2. sometimes we will be fine, but sometimes we won't.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare