22 November 2010

pentru zilele de luni trebuie să te pregăteşti din vreme



lykke li
n-am avut timp. am uitat să trag aer în piept în dimineaţa aceasta înainte să-mi beau cafeaua. 7 ceşti de cafea. aştept momentul acela în care vor începe să-mi tremure mâinile sau poate o să uit de durerile de spate. nu m-am pregătit pentru ziua aceasta şi nu ştiu cum să o termin. încerc să scriu, mai am patru ore şi pot să plec. apoi o oră pot să aştept în frig primul curs de săptămâna aceasta. mi-am uitat cartea acasă. o oră nu o să am unde să îmi las gândurile. patru ore şi aş putea să mă opresc acum din scris, să mă întorc la lucru. nu pot. mi-au îngheţat mâinile, ceaiul verde mi-a lăsat un gust amar, ca şi cafeaua de azi-dimineaţă. prima a fost micul dejun, iar ceaiul a însemnat masa de prânz. ce înseamnă să trăieşti câteva săptămâni cu foarte puţin când în interior oricum nu te hrăneşti cu nimic? atunci când o să rezonăm, când cearcănele mă vor da de gol, poate atunci o să... habar n-am.

patru ore şi mi-e frică. ştiu ce am de făcut, dar nu ştiu cum. doar sunt aceleaşi sarcini din fiecare zi de luni. e foarte meaningless ziua asta de 22.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare