17 November 2010

mica durere de cap data de miscarea de rotatie

azi nu pot sa-mi misc mainile, nici picioarele, azi nu pot sa respir sau sa simt in vreun fel
e ca si cum nici n-as fi aici pentru ca azi nu pot nici macar sa vad
azi nu pot sa-mi imaginez ca sunt aici, ca totusi exist asa ca azi nu pot
nicicum sa ma misc in vreun fel in care sa te faca sa iti dai seama ca sunt totusi aici
chiar daca azi nu pot nici macar sa ma misc, sa respir sau sa simt in vreun fel
azi as vrea sa se opreasca toate lucrurile
cu ce folos imi spun si la ce bun sa se miste toate odata cu noi
nu inteleg de ce se invarte pamantul
pentru ca azi nu simt si nici nu pot sa-mi misc mainile sau picioarele

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare