06 November 2010

before all the excitement vanishes: the I blame Coco concert @ The Ark

am rămas, în mod oficial, fără baterii. şi tot în mod oficial, în weekend ar trebui să mă întâlnesc cu aproximativ 10 persoane (şi să discut lucruri importante la întâlnirile respective). să merg la studioul adei rosetti (să îl găsesc, mai întâi) şi să petrec acolo cel mult 6 ore, să trec pe la BCU (n-am reuşit să aflu ce anume ar trebui să fac, dar mi-am dat seama de ce am nevoie de imprimantă. I'm too lazy to write down important stuff so I'd click on print and then all my important stuff will be lying on the floor but I'd know for sure were it is).

concertul a fost frumos, nu cred că are vreun sens să povestesc în detaliu, mai ales că în curând îmi veţi putea citi recenziile pe brainwash.ro. but not this weekend, I need to recharge.

înainte de concert am reuşit să văd în sfârşit piesa de teatru Cu uşile închise (din nou, amazing feeling, many things could be written about this, dar mergeţi şi vedeţi piesa până reuşesc eu să-i compun o recenzie).

now it's time to get rid of this smoky smell, I never could stand it on my clothes.


good night all

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare