07 November 2010

the cat is out of the bag

dimineaţa a început pe fugă, mi-am dat seama cât de mult îmi trebuie o imprimantă după ce am alergat la 3 centre de printat (închise!) şi am reuşit în cele din urmă să printez într-un internet cafe (poate dragul meu cărtu ar trebui să ofere şi servicii de print, mă gândesc).

vă spuneam de un proiect (pe lângă celelalte două care au nevoie de îmbunătăţiri) despre care nu am vrut să dezvălui foarte mult şi despre care nici acum nu pot da foarte multe detalii: e o revistă. azi am avut prima întâlnire de redacţie, cu doar jumătate din echipă. în mijlocul unui bucureşti tomnatic, ne-am întâlnit să facem planuri frumoase şi pe termen lung. mi-am reamintit că e bine să cunoşti oameni noi în permanenţă şi că ai mereu lucruri noi de învăţat.

acum trebuie să plec din nou, dar duminicile atât de pline sunt întotdeauna şi cele mai frumoase.

p.s. I also got some lovely presents today from a very kind and beautiful friend. :)

2 comments:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare