17 May 2011

in aer

                 

azi puteai sa-ti umpli cu amintiri plamanii si inima, ca si cum ai fi trait nu o primavara de acum, ci una de acum o suta de primaveri. azi am vazut oameni care pareau sa isi umple si ei inima cu acelasi sentiment al unei copilarii poate sau al unei amintiri pe care doar o intuiau, fara sa o mai poata revedea in detaliu. apoi mi-am amintit brusc de dorinta mea de a-l citi in intregime pe proust si de dorul care ma cuprinde parca, din ce in ce mai indraznet, de niste dimineti linistite si prelungite pana spre amiaza cand te induri sa revii la realitate si sa-ti spui ca ar cam fi timpul sa te pregatesti pentru intalnirea cu ceilalti oameni.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare