02 May 2011

some people are good at



tearing you apart.

but you? you should handle it. e luni şi-mi spun că-i marţi sau miercuri şi că joi voi fi deja în avion. n-ai cum să nu te gândeşti că ar mai fi lucruri de rezolvat aici în caz că ăsta e ultimul zbor. unii nu se gândesc niciodată. eu mă gândesc. şi-mi spun că nu fac planuri, dar planurile mele arată cam aşa: paris, viena, paris, copenhaga. şi sper să rămân acolo.

e ciudat cum nimeni nu înţelege de ce nu mai trăieşti aici de foarte mult timp şi de ce, în realitate, nu mai ţii la nimeni.

un etaj. nu-mi amintesc treptele, doar uşa. oricum, am simţit că dacă există dumnezeu, atunci trebuie să fie unul foarte ironic. pe urmă mi-am spus că nu ştiu nimic. şi-am renunţat.

ştiu că e un singur drum. şi e unul pe care cei mai mulţi îl judecă. dar ştiu că cei din jur nu ştiu ce e mai bine pentru tine. şi chiar dacă ştiu, nu contează. ai dreptul să faci toate greşelile din lume.

oricum, fir-ar.

5 comments:

  1. drum bun.... si nu te mai intoarce. esti tanara, esti frumoasa, si viata merita traita frumos, intr-un loc in care tot frumosul emant sa fie apreciat sau hai sa spun, macar vazut.

    aici, nimeni nu mai nimic frumos in jur... daca il vad nu recunosc ca vad din cauza invidiei.

    nu te gandi decat la tine.

    azi, mi-am dat seama - nu stiu daca mai era nevoie - cat de parsivi sunt oamenii, numiti si prieteni, culmea.

    mi-am spus sa-i iau asa cum sunt... dar, doare.

    zboara fluture colorat si bucura-ne cu minuniile tale din lumi civilizate!

    de-as fi tanara, as pleca si eu. dar poate nu-s asa desteapta sau curajoasa!

    imbratisari!

    ReplyDelete
  2. scuza-mi greselile...am scris cu tot sufletul si patosul... :)

    ReplyDelete
  3. mulţumesc frumos pentru aceste rânduri. nu-ţi lua prietenii aşa cum sunt. eu una nu fac asta. îi schimb. :)

    ReplyDelete
  4. 'wishing you a truly beautiful and peaceful trip out there.
    and say hello to Paris for me.

    kindest,
    r.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare