17 May 2011

before my voice fails

                     

ai vrut ca noaptea să se oprească într-un punct, fie la ora 3, fie la 4. n-ai pus preţ pe sărutări, ci pe oase, mâini, coapse, braţe. te-ai oprit cu răsuflarea pe fiecare centimetru de piele, de teamă. nimeni nu mai pleacă nicăieri, ai spus, dar te-ai ridicat la 6 pentru că nu poţi fi în două locuri deodată.

m-am pierdut şi eu între două uşi. la ce-ţi trebuie ţie dans contemporan, mi-ai spus. am adormit oricum, dansând, plângând. atunci când începi să devii jumătate din ceea ce erai cândva, începi să îţi zăreşti venele. aveai dreptate, pielea devine mai străvezie.

wer bist du?

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare