31 March 2011

ce-o fi cu mine şi cu ceaiul?

iubire veche şi alimentată periodic, asta e. v-am povestit despre rulourile cu dovleac? ei, asta e o îndrăgosteală mai recentă. între o durere de spate şi o oboseală de om bătrân, îmi mai pregătesc un ceai. al şaselea pe ziua de azi. două dimineaţa, unul la prânz şi două seara. şi fiecare diferit, iar abia acesta este unul de răsfăţ. îmi ţin ochii pe jumătate deschişi şi număr paginile care mi-au mai rămas de citit. ehehe, mai sunt. să le scurtăm în seara aceasta printr-o lectură ceva mai lungă. mai puţine cuvinte aici, mai multe sub perne şi flori.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare