08 March 2011

nebunia vine din muzică, din cărţi

aproape că am alergat până acasă. simţeam cum frigul îmi atingea oasele. coastele. acum le simt. pot să le număr. am urcat scările până la uşa apartamentului. am ajuns repede sus, din zi în zi e mai uşor şi din zi în zi e mai greu. am deschis uşa, cumva îmi place lumina neonului.

corpul nu m-a ascultat de data aceasta. hai, fir-ai tu să fii. ce, am întârziat zece minute! zece minute. febra a crescut cu fiecare secundă. şi frig, şi cald, în acelaşi timp. lacrimi, n-ai văzut niciodată atâtea lacrimi, e ciudat cum curg aşa de repede, ca la comandă.

pentru asta n-am soluţie. m-am uitat în oglindă cu furie. în seara asta am ajuns prea târziu. şi nu ştiu cine e fiinţa aia cu rimelul întins, cu eyelinerul scurs, dar îmi place. hai să mai încercăm o dată. câteva minute de febră. trebuie. altă soluţie nu ai. altă soluţie nu am. nebunia vine din muzică, din cărţi. la mine vine de la alţi oameni.

acum mi-e rău. degeaba. rău fără niciun rezultat.

nu sta! găseşte o soluţie! nu ai voie să stai locului. nu ai voie să te opreşti din acest drum. mai încearcă. du-te înapoi. câteva minute de febră. nu sta, de data asta o să facă aşa cum îi spui tu.

offtopic: în mai plec în paris. mult aşteptata pauză.

No comments:

Post a Comment

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare