12 March 2011

feisbuc. pastişă

mă doare capul. în dreapta vakulovski şi-n stânga robbe-grillet. am ales prost, două cărţi în aceeaşi zi.

apartamentul ăsta e ca o beţie continuă. primul gând dimineaţa e un status pe feisbuc. da' nu te prinzi. bong bong bong. de ce-oi fi ales/cumpărat cartea? de curiozitate, de-aia. acum am o concluzie în plus. pe care nu o să ţi-o zic niciodată dacă nu ai citit cartea. acum te miri doar de ce scriu aşa. pentru că pot.

şi-o să le termin şi pe astea două, că aşa fac eu. mergea nişte vin. de ce am cumpărat atâta orez şi am uitat să cumpăr vin? parcă am o armată de chinezi de hrănit. dar cred că românii încep să mănânce mai mult orez decât chinezii. şi soia. şi tăiţei tot de orez. şi copiii noştri vor avea nume de chinezi. bong bong. e o ceaţă-n mintea ta, o văd cum intră pe fereastră.

a fost cald azi. cald. dar nu ştii, ai stat în casă. eu am stat în parc:

in parc.
9 hours ago via Mobile Web · · Like ·
Audrey Cosmic, Ionut Maxim and 2 others like this.



http://www.youtube.com/watch?v=NzCukmO4fhg

da'i exact invers.

şi-acum unii dintre voi se răsucesc în scaun. nu vă place. ce e asta? ce e asta? ştiu, nici mie nu-mi place cartea aia, dar o s-o termin. ca să nu dau din gură degeaba. aşa cum fac mulţi dintre noi, în fiecare zi. dar vezi, nu mă mai interesează.

"şi n-ai să vezi că mă plâng, n-ai să vezi că m-ascund."


arăţi bine. ai mai slăbit?
nu. mi-a crescut părul.

de ce am eu nevoie de o carte care să-mi spună tot ce încerc să uit? toate lucrurile cu care încerc să mă împac? da, există aurolaci. da, bucureştiul ăsta miroase urât. da' chiar nu vreau să miroasă urât şi cartea. se poate?

da' nu poţi să zici asta în public. eşti limitat. n-ai citit destul. mai citeşte. mai învaţă. n-ai perspectivă. frustrări. se înghesuie clişeele ca pe sârmă. mai vrei? mai am. nu-mi pasă. crezi ce vrei.

aştept să fiu zen. zenzen. da' n-o să fiu niciodată. că fericirea ori e aici, acum, pentru că vrei, ori nu e. că dacă zici că o să fie peste zece zile, nu o să fie niciodată. şi ştii de ce nu o să fiu zen? că şi atunci când te trezeşti dimineaţa şi eşti ok cu tine şi nu te mai deranjează soarele ăla, îţi trânteşte cineva o uşă-n nas. şi-atunci te cari şi-njuri că tu nu meriţi asta. da' poate meriţi. da' poate nu. eu zic că nu. aşa că nu sunt zen. şi nici nu-mi mai propun asta.

şi asta e pastişă.

mă bucur că vă place statusul meu.


1 comment:

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare