06 March 2011



e o fereastră închisă. ferecată bine. sunt treisprezece străzi. câmpineanu. strada ion câmpineanu. calea victoriei. bulevardul magheru. regina elisabeta. splaiul. ştirbei-vodă. brezoianu. lipscani. cincisprezece străzi. douăzeci. patruzeci şi două de cartiere. două blocuri. mă crezi că aş vrea să le ocolesc pe toate? să nu mă tragă de mâini toate amintirile, să nu văd aceleaşi cuvinte pe trotuar, în vitrine, în ochii altor oameni?

fiecare minut e ca o zgârietură. doare totul, mai ales dimineaţa. doare drumul până la serviciu. doare drumul înapoi. dor toate scările, dor uşile care se închid şi se deschid. e o rană care nu se mai închide şi care nu se mai vindecă. e o rană care a devenit boală şi obsesie şi nebunie. e o rană pe care trecerea timpului nu o vindecă, ci o adânceşte.

it's all the way around, i-am spus cuiva chiar acum câteva minute. "am pierdut ceva preţios".

ce faci când timpul uită să te vindece şi pe tine?

2 comments:

  1. incerc sa dorm si sa uit....
    timpul m-a ranit si acum, astept sa dispar... si as vrea repede.

    ReplyDelete
  2. dar daca dormim, nu uitam. au grija diminetile sa ne reaminteasca.

    ReplyDelete

With the past, I have nothing to do; nor with the future. I live now. Ralph Waldo Emerson

Don’t pray when it rains if you don’t pray when the sun shines.




îmi ţin fericirea în buzunare, în zeci de buzunare cusute pe dos.

My photo
scriu pentru mine, ca să cresc mare